venres, 24 de abril de 2020

A RESOLUCIÓN DE CONFLITOS NA EDUCACIÓN INFANTIL


O ámbito familiar é un dos lugares onde as diferenzas de opinións e conflitos suceden cada día con máis envergadura. Debemos recordar que como pais/nais e familiares xogamos un papel moi importante á hora de ensinar aos noso fillos/as a resolver conflitos con nos e entre eles. Recordemos que os adultos nos convertemos en modelos de rol que os nenos/as observan, e a maneira en que manexamos as situacións difíciles son exemplos sobre como eles deberán facelo despois.
Como adultos debemos:
  • Axudar a expresar os sentimentos deixando de lado as acusacións.
  • Ensinar a escoitar aos demais sen prexulgar.
  • Ensinar a ter en conta o punto de vista dos demais e os seus sentimentos. Ensinar a ser empáticos.
  • Ensinar a responsabilizarse cada un do seu e pedir perdón se é necesario.
  • Ensinar a resolver o conflito, sabendo que non necesariamente un ten que perder senón que ambos podemos ganar nunha situación calquera.
  • Facilitar o traballar os sentimentos e non actuar sobre os negativos.
  • Ensinar a non gardar rancor para poder seguir adiante.
  • Ensinar a practicar todo isto nas casas e nas aulas con nos mesmos e cos demais.
  • Difícil tarefa pero, e se logramos que todos os nenos/as sean capaces de resolver diferenzas de opinión, que teñan habilidade de sentarse a ver como ambos poden ganar resolvendo calquera diferenza?

Aquí entra en xogo a mediación escolar, que trataremos noutra entrada de maneira pormenorizada.

Agora déixovos unha presentación sobre a resolución de conflitos na Educación Infantil. Máis concretamente, a técnica denominada “mellor se xogamos todos xuntos” a través do conto “o crocodilo”.

Ningún comentario:

Publicar un comentario