Durante
a etapa de Educación Infantil atopámonos no momento dunha actuación preventiva.
Nela hai que favorecer a interacción verbal entre mestres-nenos/as a través
dunha eficacia comunicativa e educativa, de maneira natural e sabendo intervir
verbalmente. É preciso favorecer a interacción verbal dentro da aula a través
de programas da linguaxe oral e permitir aos nenos/as ter unha participación
activa na súa propia aprendizaxe.
Non
debemos esquecer que a linguaxe é o medio fundamental da comunicación entre
persoas o que vai permitir aos nenos/as expresarse, comunicarse e comprender o
medio que os rodea. Para chegar a este proceso debemos centrarnos no desenvolvemento
e adquisición da mesma.
É,
por tanto, importante coñecer os períodos de adquisición e desenvolvemento da
linguaxe e como evolucionan os procesos de comprensión e expresión na infancia,
sen esquecer que a evolución lingüística hai que contemplala dende unha
perspectiva global, tendo en conta que a linguaxe infantil é un fiel reflexo da
contorna social na que o neno/a se desenvolve, sendo a imitación da linguaxe dos
demais e o desexo de comunicarse as dúas variables que fan que a linguaxe se
forme.
Dito
isto, a continuación inclúo unha serie de vídeos da Eugenia Romero baseados na
estimulación da linguaxe oral dos nenos/as pequenos para aprender a articular
as súas primeiras palabras relacionadas cos animais, os transportes, as cores,
os sinfóns e as onomatopeias.
Ningún comentario:
Publicar un comentario