xoves, 21 de maio de 2020

ORIENTACIÓN ACADÉMICA: OPCIÓNS UNHA VEZ REMATADA A ESO


Que hacer después de la ESO y Bachillerato? - Universidad - YAQ ...


Que opcións ten un alumno/a para continuar os seus estudos despois de obter o título de graduado en Educación Secundaria Obrigatoria? E se non conseguiu este título, é posible seguir a formación académica? O sistema educativo español componse de diferentes itinerarios para que, tanto os estudantes que conclúen con éxito a educación obrigatoria, como aqueles que a abandonan antes de tempo, podan proseguir a ensinanza e alcanzar, se o desexan, o nivel universitario ou outras opcións.

Dito isto, a continuación inclúo un vídeo onde explico o remate da Educación Secundaria Obrigatoria e as vías/posibilidades que tedes unha vez terminada esta etapa educativa.



Aquí vos deixo a presentación en soporte de PDF para que podades visualizar cada diapositiva máis detalladamente.




Calquera dúbida estamos a vosa disposición.


mércores, 20 de maio de 2020

ORIENTACIÓN ACADÉMICA: PASO DE 3º ESO A 4º ESO



Fundacion CYD


O proceso de orientación académica e vocacional obriga á persoa interesada a decidir o seu futuro profesional, a reflexionar sobre si mesmo, sobre os seus gustos e as súas preferencias. Ao mesmo tempo, permite interiorizar coas diferentes carreiras e profesións, xa que analiza certos aspectos como as características e os roles laborais.

Outro beneficio do proceso de orientación vocacional é que permite ao alumnado identificar e desenvolver habilidades, intereses, fortalezas e oportunidades. Isto é sumamente proveitoso para elixir un rumbo profesional no cal se podan desenvolver integramente e con maior satisfacción.

Ademais, mediante este proceso o alumnado pode chegar a constituír un obxectivo de vida que sexa tanto realista como alcanzable. Este obxectivo inicial é o que vai estar presente en todo momento, guiando as decisións persoais, laborais e académica.

Dito isto, a continuación inclúo un vídeo onde explico os cambios máis importantes do voso paso de 3º de Educación Secundaria Obrigatoria a 4º desta etapa educativa:



Aquí vos deixo a presentación en soporte de PDF para que podades visualizar cada diapositiva máis detalladamente.




Calquera dúbida estamos a vosa disposición.

martes, 19 de maio de 2020

ORIENTACIÓN ACADÉMICA: DE 2º ESO A 3º ESO

JORNADAS DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA, PROFESIONAL Y DE DIFUSIÓN DE ...

Decidir que estudar e de que queres traballar non é unha tarefa fácil nin rápida. Trátase dun proceso no que deberás ter en conta diferentes aspectos para poder tomar ben a túa decisión.

Os elementos que forman parte do proceso de decisión e sobre os cales terás que profundar son:
  • Autocoñecemento: formado pola personalidade, habilidades, competencias, valores e intereses. Realizar un bo exercicio de autocoñecemento é necesario para empezar a construír o teu proxecto de vida e profesional, e para que podas explorar que formación e que profesión se axusta ao teu perfil.
  • A oferta académica: son todos os estudos que existen e que podes realizar. Debes explorar todas as oportunidades formativas e as súas características (acceso, plan de estudos, especializacións, saídas profesionais, etc) que tes ao teu alcance para atopar aqueles que mellor respondan aos teus obxectivos.
  • O mercado de traballo: nel están todas as profesións que poderás realizar. Necesitas coñecer a fondo as características destas profesións e as tarefas que realizan os diferentes profesionais para poder elixir a que mellor se axuste ao teu perfil.
O exercicio de investigar a fondo estes tres aspectos axudarache a adquirir a autonomía necesaria para poder escoller uns estudos e unha profesión.

Dito isto, a continuación inclúo un vídeo onde explico os cambios máis importantes do voso paso de 2º de Educación Secundaria Obrigatoria a 3º desta etapa educativa:



Aquí vos deixo a presentación en soporte de PDF para que podades visualizar cada diapositiva máis detalladamente.



Calquera dúbida estamos a vosa disposición.

luns, 18 de maio de 2020

ORIENTACIÓN ACADÉMICA: DE 1º ESO A 2º ESO


Orientación Académica | IES Lago Ligur. Departamento de Orientación

A orientación académica e profesional amosa á persoa, mediante información contrastada e analizada, todo un amplo abanico de estudos e profesións ás que se pode acceder. Calquera decisión é boa sempre cando se tome con consciencia. Non hai que ter medo ós erros porque deles aprendemos e a reorientación é posible: pódese reconducir a carreira académica e profesional cunha adecuada orientación. E non só se pode reconducir, senón que é posible que ao longo da vida se cambie de profesión, xa que o mercado laboral está en continuo cambio, están aparecendo novas profesións e outras estanse transformando. Por iso é de gran utilidade posuír recursos necesarios para afrontar os cambios.

Dito isto, a continuación inclúo un vídeo onde explico os cambios máis importantes do voso paso de 1º de Educación Secundaria Obrigatoria a 2º desta etapa educativa:



Aquí vos deixo a presentación en soporte de PDF para que podades visualizar cada diapositiva máis detalladamente.



Calquera dúbida estamos a vosa disposición.

venres, 15 de maio de 2020

ORIENTACIÓN ACADÉMICA: O PASO DA EDUCACIÓN PRIMARIA Á ESO



Definición de salto - Qué es, Significado y Concepto

A transición entre etapas educativas é un proceso que preocupa ó alumnado, ó profesorado e ás familias pola implicación que iso ten a nivel académico, social e emocional para os estudantes. En moitas ocasións, a falta de colaboración e coordinación supón unha dificultade (Antúnez, 2005) contra a que é necesario loitar.

Pero, que debemos entender por transición? Gimeno (1997) defínea como o momento e a experiencia de vivir a discontinuidade dentro da natural multiplicidade, diversidade e polivalencia do mundo social e cultural no que nos toca vivir en certo momento, ou a experiencia e o momento de pasar, sen poder volver, dun estado a outro.

Na educación, a transición é un proceso que viven os alumnos/as cando cambian de curso, ensinanza ou institución. Cambio que pode afectar o seu ambiente social, á metodoloxía de ensinanza, o seu grupo de compañeiros/as, etc. Este cambio desenvólvese de forma positiva cando permite a adaptación á nova situación sen que iso supoña ningún tipo de contratempo para o alumnado a nivel educativo, social ou emocional. Sen embargo, a experiencia demóstranos que en múltiples ocasións a transición é vivida polos estudantes como algo traumático que acada afectándolles, ao menos temporalmente, nos niveis mencionados.

Para garantir un bo proceso de transición primaria-secundaria fai falta fomentar máis comunicación co profesorado. A coordinación é o punto clave para unha correcta transición educativa, xa que axuda a regular e mellorar as consecuencias que esta exerce sobre o alumnado.

Dito isto, a continuación inclúo un vídeo onde explico os cambios máis importantes de Primaria á Educación Secundaria Obrigatoria.



Aquí vos deixo a presentación en soporte de PDF para que podades visualizar cada diapositiva máis detalladamente.



Calquera dúbida estamos a vosa disposición.

luns, 11 de maio de 2020

ESTIMULACIÓN DA LINGUAXE ORAL NA ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL: PARTE 1



Estimulación del Lenguaje Oral


Durante a etapa de Educación Infantil atopámonos no momento dunha actuación preventiva. Nela hai que favorecer a interacción verbal entre mestres-nenos/as a través dunha eficacia comunicativa e educativa, de maneira natural e sabendo intervir verbalmente. É preciso favorecer a interacción verbal dentro da aula a través de programas da linguaxe oral e permitir aos nenos/as ter unha participación activa na súa propia aprendizaxe.

Non debemos esquecer que a linguaxe é o medio fundamental da comunicación entre persoas o que vai permitir aos nenos/as expresarse, comunicarse e comprender o medio que os rodea. Para chegar a este proceso debemos centrarnos no desenvolvemento e adquisición da mesma.

É, por tanto, importante coñecer os períodos de adquisición e desenvolvemento da linguaxe e como evolucionan os procesos de comprensión e expresión na infancia, sen esquecer que a evolución lingüística hai que contemplala dende unha perspectiva global, tendo en conta que a linguaxe infantil é un fiel reflexo da contorna social na que o neno/a se desenvolve, sendo a imitación da linguaxe dos demais e o desexo de comunicarse as dúas variables que fan que a linguaxe se forme.

Dito isto, a continuación inclúo unha serie de vídeos da Eugenia Romero baseados na estimulación da linguaxe oral dos nenos/as pequenos para aprender a articular as súas primeiras palabras relacionadas cos animais, os transportes, as cores, os sinfóns e as onomatopeias.

Recopilatorio de Onomatopeas


As cores



Os transportes



Repimos palabras. Singóns coa /r/





venres, 8 de maio de 2020

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN



IMPORTANTE:

Admisión a la FP - educaweb.com



Actívase novamente o prazo para realizar as solicitudes de admisión dende o luns 11 de maio ata o 18 de maio.

Documentación necesaria:
  •        Fotocopia do DNI do pai e nai do alumno/a.
  •        Fotocopia do libro de familia.
  •        Fotocopia do certificado de empadroamento.


O arquivo a entregar é o seguinte: